Mittaa ja kehitä työnantajabrändiä
Magneettinen ja todenmukainen työnantajabrändi houkuttelee ja sitouttaa parhaita osaajia yritykseen töihin. Työnantajabrändi muodostuu yrityksen sisäisistä ja ulkoisista mielikuvista ja kokemuksista, joiden mittaaminen voi alkuun tuntua hankalalta. Selkeiden tavoitteiden ja mittareiden määrittely auttaa keskittymään olennaiseen brändin rakentamisen pitkäjänteisessä prosessissa ja saamaan aikaan tuloksia.
Webinaarin sisältö
Tässä 60 minuutin webinaarissa tutustumme yrityksen työnantajabrändin ja työntekijäkokemuksen keskeisimpiin mittareihin. Lisäksi saat hyödyllisiä vinkkejä datan keräämiseen ja hyödyntämiseen, jotta työnantajabrändinne kehitys lähtisi sujuvasti liikkeelle.
- Miten työnantajabrändi ja työntekijäkokemus linkittyvät toisiinsa ja miksi niitä tulisi mitata
- Tärkeimpien tavoitteiden tunnistaminen huomioiden talentin koko elinkaaren eri vaiheet
- Käytännön vinkit mittareiden valintaan ja mittaamisen aloittamiseen
Ilmoittautuminen
Seuraava webinaari järjestetään 26.4.2023 klo 10. Ilmoittaudu täyttämällä alla oleva lomake.
Tutustu kouluttajaan
Sonja Heikkilä on työnantajabrändien kehittämisen ja rekrytointimarkkinoinnin asiantuntija. Talentedin kasvukonsulttina hän on erikoistunut muun muassa kirkastamaan yritysten erottautumistekijöitä, muotoilemaan hakijapolkuja, toteuttamaan rekrytointi- ja työnantajamielikuvakampanjoita sekä sanoittamaan työnantajatarinaa ja avainviestejä oikeille kohdeyleisöille.