Mittaa ja kehitä työnantajabrändiä
Magneettinen ja uniikki työnantajabrändi houkuttelee parhaita osaajia yritykseen töihin. Työnantajabrändi muodostuu yrityksen sisäisistä ja ulkoisista mielikuvista ja kokemuksista, joiden mittaaminen voi alkuun tuntua hankalalta. Selkeiden tavoitteiden ja mittareiden määrittely auttaa keskittymään olennaiseen brändin rakentamisen pitkäjänteisessä prosessissa ja saamaan aikaan tuloksia.
Webinaarin sisältö
Tämä 60 minuutin webinaari auttaa sinua määrittelemään yrityksenne työnantajabrändin tavoitteet ja keskeisimmät mittarit. Lisäksi saat hyödyllisiä vinkkejä datan keräämiseen ja hyödyntämiseen, jotta työnantajabrändinne kehitys lähtisi sujuvasti liikkeelle.
- Mikä on työnantajabrändi ja miksi sitä tulisi mitata
- Tärkeimpien tavoitteiden tunnistaminen ja määritteleminen brändin tunnettuuden, houkuttelevuuden ja maineen näkökulmista
- Käytännön vinkit mittareiden valintaan ja mittaamisen aloittamiseen

Ilmoittautuminen
Seuraava webinaari järjestetään 9.11.2022 klo 15.30 . Ilmoittaudu täyttämällä alla oleva lomake.

Tutustu kouluttajaan
Sonja Heikkilä on työnantajabrändien kehittämisen ja rekrytointimarkkinoinnin asiantuntija. Talentedin kasvukonsulttina hän on erikoistunut muun muassa kirkastamaan yritysten erottautumistekijöitä, muotoilemaan hakijapolkuja, toteuttamaan rekrytointi- ja työnantajamielikuvakampanjoita sekä sanoittamaan työnantajatarinaa ja avainviestejä oikeille kohdeyleisöille.