Digitiimin kasvattaminen
Työntekijäpersoona on kuvitteellinen henkilö, joka edustaa yrityksen suurempaa kohderyhmää. Tämä workshop auttaa oivaltamaan, ketä yrityksenne tavoittelee, mikä motivoi kohderyhmäänne ja mitä priorisoida rekrytoinnissa ja markkinoinnissa, jotta yrityksenne olisi mahdollisimman houkutteleva vaihtoehto tavoittelemillenne osaajille. Kesto 2.5h.
Huolella mietityt rekrytointimateriaalit herättävät kandien kiinnostuksen ja tekevät rekrytoinnista tehokkaampaa. Luomme yrityksellenne universaalit työpaikkailmoituspohjat eri rooleille sekä Inmail-pohjat kandien kontaktointia varten.
Urasivut ovat työnhakijan ensisijainen lähde, kun he etsivät tietoa potentiaalisista työnantajista – parhaimmillaan urasivut vahvistavat työnantajamielikuvaa ja madaltavat kynnystä hankkia lisätietoa ja hakea työpaikkaa. Autamme varmistamaan, että urasivuiltanne löytyy kaikki oleellinen tieto ja että se on esitetty houkuttelevalla tavalla.
Huolella mietitty rekrytointiprosessi tekee rekrytoinnista laadukkaampaa ja tehokkaampaa, ja tukee työnantajamielikuvaa. Tässä workshopissa opit, millaisista vaiheista laadukas rekrytointiprosessi koostuu, mitä ottaa huomioon suunnittelussa ja kuinka taata kandeille tasalaatuinen kokemus. Kotiinviemisiksi saat hahmotelman yrityksenne tulevasta rekrytointiprosessista.
Tässä 3-tunnin workshopissa käsittelemme innostavan ja hakijaystävällisen haastattelun kulmakiviä. Opit haastattelutekniikoita, jotka tuovat molemmista osapuolista parhaat puolet esiin, miten arvioida teknisiä taitoja ja kuinka luoda stressaavaan tilanteeseen rento ilmapiiri.
Hakijat kohtaavat työnhakunsa aikana kaikenlaista sisältöä potentiaalisista työnantajista. Kandipolun kartoitus selvittää, millaista sisältöä kandit voivat löytää etsiessään tietoa yrityksestänne. Analyysi auttaa arvioimaan, pitäisikö yrityksenne hallita vahvemmin saatavilla olevaa sisältöä.
Tässä yhden työpäivän mittaisessa workshopissa opit, mitä ottaa huomioon ulkomailta rekrytoitaessa. Pureudumme muun muassa relokaatioprosessiin ja sitouttamiseen.
Erottautuminen
Brand book määrittää, miltä brändinne näyttää ja kuulostaa, ja miten organisaationne kommunikoi sidosryhmilleen. Autamme siirtämään identiteettinne, missionne ja visionne brändiohjeistukseksi, mikä takaa johdonmukaisen markkinointiviestinnän.
Jokaisella yrityksellä on omat ainutlaatuiset tarinansa kerrottavanaan. Autamme teitä kertomaan omanne suunnittelemalla ja tuottamalla työnantajamielikuvaanne tukevaa sisältöä, rakentamalla käyttövalmiita pohjia some-julkaisuille ja luomalla julkaisukalenterin seuraavalle 6 kuukaudelle.
Tässä worksopissa pääset tutkimaan ja kehittämään yrityksenne houkuttelevuutta neljästä kasvuun vaikuttavasta perspektiivistä: Olemassaolo, Haasteet ja mahdollisuudet, Takijämarkkina ja Brändi. Workshopin kesto on yksi kokonainen työpäivä.
Kun tiedät mitä kilpailijanne tarjoavat tekijöille (edut, palkka, kulttuuri), yrityksenne voi helpommin kehittää omaa tarjoomaannsa ja löytää omat uniikit erottautumistekijänsä. Voit valita analyysiin 10 tutkittavaa yritystä.
Tunnista työntekijähaastatteluiden avulla vetovoimatekijät, jotka houkuttelevat ja pitävät ihmiset yrityksessänne, sekä tekijät, jotka työntävät työntekijöitä pois yrityksestänne. Löydösten avulla voit luoda autenttista työnantajamielikuvaa tukevaa viestintää potentiaalisille työntekijöille.
Selvitä, mitä kohderyhmänne ajattelee yrityksestänne! Suoritamme noin 25 haastattelua potentiaalisille työntekijöille ja autamme selvittämään houkuttelevuuttanne valitsemassanne kohderyhmässä. Voimme suorittaa haastattelut niin suomeksi kuin englanniksi.
Onnistumisen mittaaminen
Jotta voit keskittyä työnantajamielikuvatyössä oikeisiin asioihin, tarvitset tueksesi dataa. Tässä workshopissa pääset analysoimaan yrityksenne nykyisiä EB-aktiviteetteja, asettamaan EB-työlle tavoitteet sekä oppimaan yleisimmistä mittareista ja miten hyödyntää kerättyä dataa.